Podobne wpisy
Promocje Bitdefender na Kwiecień 2017
W kwietniu każda nowa licencja Bitdefender Total Security Multi-Device dostępna co najmniej o 30% taniej! A każda nowa licencja Bitdefender Total Security w cenie Internet Security!
Wymiana gniazda MicroUSB w Tablecie AMAZON KINDLE Fire 7 5Gen SV98LN
Z przyjemnością informujemy, że naprawiliśmy kolejny tablet. Tym razem był to AMAZON KINDLE Fire 7 5Gen o oznaczeniu SV98LN. Urządzenie się nie uruchamiało.
Wymiana gniazda ładowania w laptopie Asus X53s
Do naszego serwisu laptopów trafił Asus X53s, w którym występował problem z ładowaniem. Laptop był ładowany po odpowiednim dociśnięciu ładowarki, co było dość uciążliwe. Pierwszym podejrzanym był przewód zasilający – końcówki bardzo często ulegają uszkodzeniom, jednak to nie on stanowił przyczynę problemu.
Wymiana ekranu w Samsung Galaxy A41 (SM-A415F)
W naszym serwisie smartfon Samsung Galaxy A41 o oznaczeniu SM-A415F. Urządzenie nie pokazywało nic na ekranie, usługa polegała na wymianie uszkodzonego ekranu na nowy – oryginalny.
Płatnik — wyłączenie okresowej zmiany hasła (z 30 dni)
Jeśli masz już przygotowane odpowiednie hasło możemy zmienić parametry programu aby ten nie wymuszał na nas okresowej zmian hasła (za co księgowość na pewno Ci wdzięczna).
Jak przygotować komputer przed oddaniem go do serwisu
Stało się! Komputer nie działa! Odmówił posłuszeństwa w chwili gdy miałem wykonać ważny przelew lub znaleźć cenną informację. Co ja teraz zrobię? Nie chcę stracić moich danych ani ustawień. Jak powinienem przygotować komputer przed oddaniem go w ręce serwisanta, by po naprawie uniknąć dodatkowych niespodzianek? Jakie informacje przekazać fachowcom by maksymalnie skrócić czas serwisu?