Podobne wpisy
Sprawdź status swojego zlecenia
Szanowni Państwo, Z przyjemnością informujemy, iż uruchomiliśmy możliwość sprawdzenia statusu zlecenia za pośrednictwem naszej strony internetowej. Opcja ta jest dostępna pod adresem: https://www.tech-sas.pl/serwis/status. Odnośniki znaleźć można także w menu górnym oraz po przejściu na zakładkę serwis.
Avast – Jak sprawdzić numer klienta
Każdy użytkownik kupujący (legalną) subskrypcję na oprogramowanie Avast otrzymuje unikalny numer klienta powiązany z jego kontem e-mail. Numer ten jednoznacznie identyfikuje klienta i upoważnia sprzedawcę (np. nas) do możliwości udzielenia rabatu na jego przedłużenie. Numer ten podczas generowania nowej licencji (przedłużenia) może się zmienić – o czym klient jest informowany stosowną wiadomością e-mail. Numer można…
Wymiana ekranu w Samsung Galaxy S10+ SM-G975F
Samsung Galaxy S10+ o oznaczeniu SM-G975F został do nas dostarczony z uszkodzoną szybą oraz pleckami.
Wymiana gniazda ładowania Samsung Galaxy Tab 4
Do serwisu TECH-SAS trafił tablet Samsung Galaxy Tab 4 (SM-T230). Problem polegał na tym, że urządzenie nie dało się naładować. Praktycznie to nawet wtyczka od ładowarki nie chciała wejść do gniazda. Jak widać na poniższym obrazku problemem było uszkodzone gniazdo micro USB.
Naprawa telefonów Xiaomi Mi 8 / Mi8 M1803E1A
do naszego serwisu trafił Xiaomi Mi8 o oznaczeniu M1803E1A który po upadku nie pokazywał nic na ekranie. W celu wyeliminowania usterki wymieniliśmy uszkodzony ekran na nowy i telefon wrócił do żywych.
Naprawa martwego laptopa DELL Precision 7710
Do naszego serwisu wjechał ostatnio kompletnie martwy laptop DELL Precision 7710. Urządzenie nie dawało żadnego znaku życia. Klient dostarczył go do nasz bez zasilacza, więc istniała szansa, że to tylko wyczerpana bateria… ale nie.