Brak hasła może uniemożliwić wykonane prawidłowych testów po naprawie (np. sprawdzenie poprawności działania dotyku po wymianie ekranu). Gwarantujemy pełną poufność. Jeśli sprzęt trafi do nas bez dysku, testy wykonujemy na naszym dysku serwisowym oraz systemie operacyjnym. Zastrzegamy jednak, że w przypadku braku możliwości odblokowania urządzenia (a tym samym pełnym odtworzeniu środowiska progamowego), klient godzi się na odesłanie sprzętu bez testów, a serwis TECH-SAS nie ponosi odpowiedzialności za usterki, które mogą się ujawnić po jego odblokowaniu.
Podstawowa diagnoza jest bezpłatna.
Jeśli sprzęt posiada usterkę, której zlokalizowanie wymagać będzie większej ilości czasu pracy, wtedy pobierana jest opłata 100 PLN brutto — płatna tylko wtedy gdy zrezygnujesz z dalszej naprawy. W przypadku akceptacji naprawy koszt diagnozy jest anulowany.
Standardową diagnozę wykonujemy w ciągu 1 do 5 dni roboczych. Jej czas zależy od rodzaju urządzenia i stopnia trudności usterki. W sytuacjach szczególnie skomplikowanych lub gdy wymagane są dodatkowe testy, czas diagnostyki może się wydłużyć.
Czas naprawy ustalany jest indywidualnie zależnie od uzyskanego rezultatu diagnozy oraz dostępności części zamiennych. Nie wszystkie części jesteśmy w stanie zmagazynować, dlatego czasem konieczne jest ich zamówienie od dostawców zewnętrznych (nierzadko z zagranicy).
Jeśli nie ma takiej potrzeby, to nie usuwamy żadnych danych. Warto pamiętać, o ile jest taka możliwość o samodzielnym zabezpieczeniu danych (wykonaniu kopii) lub o zgłoszeniu chęci ich zabezpieczenia podczas zgłoszenia sprzętu do serwisu. Usunięcie niektórych usterek może wymagać przywrócenia ustawień fabrycznych w urządzeniu. Zawsze w takich sytuacjach informujemy Klienta o zaistniałej potrzebie. Sprzęt możemy również odesłać bez ingerencji w nośnik.