Tym razem w naszym serwisie znalazł się tablet Lenovo Smart Tab III 10. Jest to klon Lenovo S6000.
Usterka jaką zgłosił klient: nie wykrywa karty SIM. Po otworzeniu urządzenia okazało się, że problem leży w gnieździe SIM, które ma wykrzywiony jeden ze styków.
[one_half]
[/one_half][one_half]
[/one_half]
Po wyprostowaniu nóżki tablet prawidłowo wykrywa kartę SIM i bez problemu łączy się z internetem mobilnym.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani naprawą swojego tableta lub laptopa – niezależnie od marki, to zachęcamy do korzystania z usług naszego serwisu. Sprzęt można do nas wysyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firm kurierskich na nasz adres. Do przesyłki należy dołączyć krótki opis usterki, która ma zostać usunięta, oraz swoje dane kontaktowe. Można także wypełnić odpowiedni formularz znajdujący się na stronie:
http://www.tech-sas.pl/zgloszenie-naprawy/