Nowy panel do sprawdzania statusu zlecenia

Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu przez nas nowego panelu do sprawdzania aktualnego statusu zlecenia (naprawy sprzętu pozostawionego w maszyn serwisie). Aplikacja została przez nas napisana samodzielnie od zera, jest więc ona dostosowana specjalnie pod nasze (i mamy nadzieję także Państwa) potrzeby.

Jak to działa?

W momencie przyjęcia sprzętu do serwisu, temu konkretnemu zleceniu przypisywany jest numer. Dany numer określa pojedyncze zlecenie / usługę serwisową. Numer zlecenia może, aczkolwiek nie służy do identyfikacji sprzętu, gdyż dane urządzenie może się pojawić w serwisie kilka razy (nadawane są wtedy kolejne numery) dzięki czemu zachowana jest chronologia napraw. A zarówno serwis jak i klient może zlokalizować i zapoznać się ze szczegółami prac w ramach omawianego zlecenia.

Tuż po wprowadzeniu danych do systemu, klient otrzymuje wiadomość SMS z potwierdzeniem wpłynięcia nowego zlecenia. W treści SMS zawarta jest informacja o numerze zlecenia oraz indywidualnym linku pod którym można sprawdzić szereg informacji o tymże zleceniu.

Nadawca wiadomości to : TECH-SAS

Po otworzeniu odnośnika możemy się zapoznać z takim informacjami jak:

  • Typ sprzętu
  • Producent
  • Model
  • Numer seryjny
  • Zgłoszony opis problemu
  • Informacje dla klienta

a także

  • Data przyjęcia
  • Data wydania
  • Numer zlecenia
  • Link do zlecenia
  • Aktualny status zlecenia

i inne

  • Dokumentacja zdjęciowa

Wyświetlenie statusu zlecenia można także wywołać bez znajomości linku. Wystarczy wpisać na stronie https://tech-sas.pl/status/ jego numer, oraz numer telefonu (klienta przypisanego do danego zlecenia)

System automatycznie weryfikuje poprawność danych nie pozwalając na wyświetlenie szczegółów bez podania prawidłowych danych 🙂

Przykładowe błędy:

Zapraszamy do korzystania z nowej funkcjonalności. Jednocześnie będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich uwag dotyczących działania aplikacji oraz ewentualnych udogodnień.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *