Z przyjemnością informujemy o wdrożeniu przez nas nowego panelu do sprawdzania aktualnego statusu zlecenia (naprawy sprzętu pozostawionego w maszyn serwisie). Aplikacja została przez nas napisana samodzielnie od zera, jest więc ona dostosowana specjalnie pod nasze (i mamy nadzieję także Państwa) potrzeby.
Jak to działa?
W momencie przyjęcia sprzętu do serwisu, temu konkretnemu zleceniu przypisywany jest numer. Dany numer określa pojedyncze zlecenie / usługę serwisową. Numer zlecenia może, aczkolwiek nie służy do identyfikacji sprzętu, gdyż dane urządzenie może się pojawić w serwisie kilka razy (nadawane są wtedy kolejne numery) dzięki czemu zachowana jest chronologia napraw. A zarówno serwis jak i klient może zlokalizować i zapoznać się ze szczegółami prac w ramach omawianego zlecenia.
Tuż po wprowadzeniu danych do systemu, klient otrzymuje wiadomość SMS z potwierdzeniem wpłynięcia nowego zlecenia. W treści SMS zawarta jest informacja o numerze zlecenia oraz indywidualnym linku pod którym można sprawdzić szereg informacji o tymże zleceniu.
Nadawca wiadomości to : TECH-SAS
Po otworzeniu odnośnika możemy się zapoznać z takim informacjami jak:
- Typ sprzętu
- Producent
- Model
- Numer seryjny
- Zgłoszony opis problemu
- Informacje dla klienta
a także
- Data przyjęcia
- Data wydania
- Numer zlecenia
- Link do zlecenia
- Aktualny status zlecenia
i inne
- Dokumentacja zdjęciowa
Wyświetlenie statusu zlecenia można także wywołać bez znajomości linku. Wystarczy wpisać na stronie https://tech-sas.pl/status/ jego numer, oraz numer telefonu (klienta przypisanego do danego zlecenia)
System automatycznie weryfikuje poprawność danych nie pozwalając na wyświetlenie szczegółów bez podania prawidłowych danych 🙂
Przykładowe błędy:
Zapraszamy do korzystania z nowej funkcjonalności. Jednocześnie będziemy wdzięczni za zgłaszanie wszelkich uwag dotyczących działania aplikacji oraz ewentualnych udogodnień.