Podczas uruchomienia płatnika dostajesz następujący komunikat?
Błąd podczas NUpdater.DajMetryke: Certyfikat nie znajduje się na liście zaufanych certyfikatów (Brak na liście TSL oraz w magazynie zaufanych certyfikatów).
Rozwiązaniem problemu jest instalacja pliku P2StartFix.exe udostępnionego na stronie ZUSu -> https://redir.cache.orange.pl/zus/pobierz/dystrybucja/a1_10_02_002/dodatki/P2StartFix.exe
Po zainstalowaniu wymaganych certyfikatów podczas uruchamiania płatnika otrzymamy informację o dostępnej nowej aktualizacji, którą oczywiście zatwierdzamy 🙂
Konieczność instalacji wyżej zamieszczonego pliku może być także konieczna przy próbie podłączenia bazy danych do programu gdy pokazuje się błąd:
Program Płatnik nie jest w stanie rozpoznać wersji bazy danych
Po wszystkim program uruchomi się normalnie i będzie możliwe podłączenie bazy danych.
A jeśli masz problem techniczny z płatnikiem lub po prostu potrzebujesz obsługi informatycznej to zapraszam do kontaktu.