Wymiana wyświetlacza w
Samsung Galaxy A32 4G (SM-A325)
Usługa kompleksowej wymiany wyświetlacza w smartfonie Samsung
Cena: 350 PLN
W ramach usługi montowany jest kompletny, nowy, oryginalny ekran wraz z dotykiem, fabrycznie zespolony z metalową ramką tzw. SERVICE PACK pochodzący z oficjalnej dystrybucji marki Samsung. Wymieniana jest także taśma / uszczelka plecków oraz taśma klejąca baterii.
Nie możesz dostarczyć urządzenia osobiście?
Skorzystaj z naprawy wysyłkowej na terenie całej Polski!
Nowy wyświetlacz jest w pełni kompatybilny z czujnikiem zbliżeniowym oraz światła. Produkt charakteryzuje się wysoką jakością, bez niechlujnych szczelin czy niedopasowania do ramek telefonu, co często zdarza się w przypadku tańszych zamienników. Części pochodzą z oficjalnej dystrybucji marki Samsung. Wraz z naprawionym urządzeniem klient na życzenie otrzymuje oryginalne opakowanie z wykorzystanych elementów. Po wymianie ekran jest wolny od wszelkich rys, uszkodzeń mechanicznych, martwych pikseli czy niesprawnego panelu dotykowego.
Oznaczenie producenta: GH82-25579A lub GH82-25566A
Dobrze wykonana wymiana wyświetlacza w Samsung Galaxy A32 4G
uwzględnia także założenie nowej uszczelki plecków (klapki baterii) oraz nową taśmę montażową baterii. Wymianie podlegają także wszystkie elementy znajdujące się w pakiecie wraz z wyświetlaczem np. głośnik rozmów, taśma przycisków bocznych. Wymieniony wyświetlacz objęty jest 3 mc gwarancją. W takcie usługi możemy wymienić także inne elementy np. baterię, mikrofon, lub gniazdo ładowania.
Bieżące informacje o statusie zlecenia, możesz wygodnie sprawdzić na stronie, do której link otrzymasz za pomocą wiadomości SMS tuż po przyjęciu sprzętu do naszego serwisu.
PRZEBIEG NAPRAWY
Zgłoszenie problemu
Zgłoś chęć naprawy za pomocą elektronicznego formularza lub dołącz do przesyłki opis usterki i dane kontaktowe. Pamiętaj o solidnym zapakowaniu urządzenia. Nie wysyłaj akcesoriów takich jak etui. Sprzęt możesz także dostarczyć do nas osobiście.
Wstępna diagnoza
Po otrzymaniu przez nas urządzenia poddajemy go szczegółowej diagnozie. Oceniamy jego stan i rozległość awarii, a także szacujemy koszty i przewidywany czas naprawy. Następnie kontaktujemy się z Tobą i przedstawiamy Ci nasze ustalenia.
Naprawa i testy
Po akceptacji warunków serwisu przystępujemy do właściwej naprawy. Wszystkie czynności wykonywane są z najwyższą starannością, przy użyciu profesjonalnego sprzętu. Po naprawie testujemy urządzenie, aby mieć pewność, że zgłoszone usterki zostały skutecznie usunięte.
Zwrot i rozliczenie
Gdy seria testów zakończy się powodzeniem, zostaniesz o tym poinformowany. Na tym etapie ustalamy formę rozliczenia oraz sposób dostawy / odbioru sprzętu. W przypadku wysyłki solidnie zapakowane urządzenie odsyłamy firmą kurierską pod wskazany adres, lub do paczkomatu.