Szanowni Państwo,
Z przyjemnością informujemy, iż uruchomiliśmy możliwość sprawdzenia statusu zlecenia za pośrednictwem naszej strony internetowej. Opcja ta jest dostępna pod adresem: https://www.tech-sas.pl/serwis/status. Odnośniki znaleźć można także w menu górnym oraz po przejściu na zakładkę serwis.
W chwili obecnej status zlecenia można sprawdzać za pomocą numeru seryjnego urządzenia. Po wpisaniu odpowiedniej kombinacji oraz wciśnięciu przycisku szukaj powinny pokazać się szczegółowe informacje na temat Państwa urządzenia. System generuje tabelę z następującymi danymi:
- Nazwa klienta
- Przedmiot zlecenia
- Marka i model
- Numer seryjny
- Dostarczone wyposażenie i akcesoria
- Uwagi serwisu do stanu dostarczonego urządzenia
- Opis usterki określony przez klienta
- Informacje dla klienta np. po diagnozie, uwagi, inne
- Kwota do zapłaty lub prognozowana kwota
- Data przyjęcia oraz wydania urządzenia
Dla zaprezentowania działania systemu wprowadziliśmy przykładowe dane.
Jeżeli chcieliby Państwo otrzymywać także inne formacje lub chcielibyście Państwo zgłosić uwagę dotyczącą funkcjonowania lub wyglądu aplikacji o zapraszamy do kontaktu.