Serwis wysyłkowy

1. Zgłoszenie problemu

Chcąc skorzystać z usług naszego serwisu wysyłkowego w pierwszej kolejności należy zgłosić chęć naprawy. Można to zrobić wypełniając specjalnie przygotowany Elektroniczny Formularz Naprawy. Możesz także wydrukować i wypełnić formularz odręcznie. Papierowy formularz należy dołączyć do przesyłki.

2. Wysyłka sprzętu

Zapakuj bezpiecznie urządzenie, tak aby nic mu się nie stało w trakcie transportu. Dołącz tylko zasilacz. Nie wysyłaj akcesoriów takich jak myszki, karty pamięci czy pokrowce (torby). Jeśli nie wypełniono Elektroniczego Formularza Naprawy, dołącz do paczki papierowe zgłoszenie i wyślij ją do nas kurierem lub Pocztą.

3. Diagnoza i wycena

Po otrzymaniu przez nas urządzenia poddajemy go szczegółowej diagnozie. Oceniamy przyczynę i rozległość awarii, a także szacujemy koszty i przewidywany czas naprawy. Następnie kontaktujemy się z Tobą i przedstawiamy Ci nasze ustalenia a Ty możesz zaakceptować lub zrezygnować z naprawy.

4. Naprawa

Po akceptacji warunków serwisu przystępujemy do właściwej naprawy. Wszystkie czynności wykonywane są z najwyższą starannością, przy użyciu profesjonalnego sprzętu. Zachowanie norm IPC daje gwarancję jakości wykonywanych usług. Po naprawie testujemy urządzenie aby mieć pewność, że usterki zostały skutecznie usunięte.

5. Wysyłka i rozliczenie

Gdy seria testów zakończy się powodzeniem zostaniesz o tym poinformowany. Sprzęt zostanie odpowiednio spakowany i odesłany do ciebie przy pomocy firmy kurierskiej. Przesyłka powinna u Ciebie być już następnego dnia.