[container padding=”20px 0″][tm_about title=”1. Zgłoszenie problemu” link_text=”Elektroniczny Formularz Naprawy” link_url=”/zgloszenie-naprawy/” image=”/wp-content/uploads/2015/07/Document-icon1.png” image_align=”right”]
Chcąc skorzystać z usług naszego serwisu wysyłkowego w pierwszej kolejności należy zgłosić chęć naprawy. Można to zrobić wypełniając specjalnie przygotowany Elektroniczny Formularz Naprawy. Możesz także wydrukować i wypełnić formularz odręcznie. Papierowy formularz należy dołączyć do przesyłki.
[/tm_about][/container][container padding=”20px 0″][tm_about title=”2. Wysyłka sprzętu” link_text=”Papierowy Formularz Naprawy” link_url=”/zgloszenie-naprawy/” image=”/wp-content/uploads/2015/07/craftworld-is-package-box-web.png” image_align=”left”]
Zapakuj bezpiecznie urządzenie, tak aby nic mu się nie stało w trakcie transportu. Dołącz tylko zasilacz. Nie wysyłaj akcesoriów takich jak myszki, karty pamięci czy pokrowce (torby). Jeśli nie wypełniono Elektroniczego Formularza Naprawy, dołącz do paczki papierowe zgłoszenie i wyślij ją do nas kurierem lub Pocztą.
[/tm_about][/container][container padding=”20px 0″][tm_about title=”3. Diagnoza i wycena” link_text=”Przykładowy cennik” link_url=”/serwis/cennik/” image=”/wp-content/uploads/2015/07/computer-diagnostic-13.jpg” image_align=”right”]
Po otrzymaniu przez nas urządzenia poddajemy go szczegółowej diagnozie. Oceniamy przyczynę i rozległość awarii, a także szacujemy koszty i przewidywany czas naprawy. Następnie kontaktujemy się z Tobą i przedstawiamy Ci nasze ustalenia a Ty możesz zaakceptować lub zrezygnować z naprawy.
[/tm_about][/container][container padding=”20px 0″][tm_about title=”4. Naprawa” link_text=”Status naprawy” link_url=”/serwis/status/” image=”/wp-content/uploads/2015/07/laptop-computer-repair-1791351.jpg” image_align=”left”]
Po akceptacji warunków serwisu przystępujemy do właściwej naprawy. Wszystkie czynności wykonywane są z najwyższą starannością, przy użyciu profesjonalnego sprzętu. Zachowanie norm IPC daje gwarancję jakości wykonywanych usług. Po naprawie testujemy urządzenie aby mieć pewność, że usterki zostały skutecznie usunięte.
[/tm_about][/container][container padding=”20px 0″][tm_about title=”5. Wysyłka i rozliczenie” link_text=”Dodaj opinię o naszym serwisie” link_url=”http://www.firmy.net/komputery-uslugi/tech-sas,WXD12,opinie-klientow.html?dodaj-opinie” image=”/wp-content/uploads/2015/07/hands.png” image_align=”right”]
Gdy seria testów zakończy się powodzeniem zostaniesz o tym poinformowany. Sprzęt zostanie odpowiednio spakowany i odesłany do ciebie przy pomocy firmy kurierskiej. Przesyłka powinna u Ciebie być już następnego dnia.
[/tm_about][/container]