Do mojego serwisu trafił Huawei Honor 20 o oznaczeniu YAL-L21 – zalany. Urządzenie w ogóle się nie ładowało.
Po naprawie telefon działa, uruchamia się, ładuje itd.
Do mojego serwisu trafił Huawei Honor 20 o oznaczeniu YAL-L21 – zalany. Urządzenie w ogóle się nie ładowało.
Po naprawie telefon działa, uruchamia się, ładuje itd.
Stało się! Komputer nie działa! Odmówił posłuszeństwa w chwili gdy miałem wykonać ważny przelew lub znaleźć cenną informację. Co ja teraz zrobię? Nie chcę stracić moich danych ani ustawień. Jak powinienem przygotować komputer przed oddaniem go w ręce serwisanta, by po naprawie uniknąć dodatkowych niespodzianek? Jakie informacje przekazać fachowcom by maksymalnie skrócić czas serwisu?
Tablet Lenovo Tab TB2-X30F z uszkodzonym ekranem dotykowym. Naprawa polegała na wymianie wadliwego elementu na sprawny.
Klient dostarcza nam uszkodzony tablet BLOW KidsTab 7 (79-006) – urządzenie nie działa – nie uruchamia się i ma stłuczony dotyk. Urządzenie przychodzi rozebrane.
Jest już dostępna nowa wersja Comarch ERP Optima 2020.7.1.
Z przyjemnością informujemy, że naprawiliśmy kolejny tablet. Tym razem był to AMAZON KINDLE Fire 7 5Gen o oznaczeniu SV98LN. Urządzenie się nie uruchamiało.
Telefon, a raczej smartphone Huawei P9 o oznaczeniu EVA-L19 Klient zgłosił że bateria w telefonie bardzo krótko trzyma. W celu rozwiązania problemu została wymieniona na nową 🙂