Aby osiągnąć sukces na rynku, nawet najmniejsze, jedno – lub kilkuosobowe firmy wymagają wsparcia w prowadzeniu efektywnej sprzedaży, rzetelnej dokumentacji czy sprawnej obsłudze klientów. Codzienne zarządzanie mikroprzedsiębiorstwem ułatwiają programy z oferty Insertu.
[tm_divider type=”dashed” space=”30″]
Sprzedaż
[/tm_divider]
[one_half]
mikroSubiektNiezwykle prosty i przyjazny system odpowiedzialny za ewidencjonowanie sprzedaży. Został stworzony przede wszystkim z myślą o małych firmach handlowo-usługowych, których działalność nie wymaga oprogramowania obsługującego magazyny.[/one_half]
[one_half]Subiekt nexo Program kompleksowo wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach – sklepach, hurtowniach, warsztatach, zakładach usługowych itp. Przyjazny, intuicyjny interfejs ułatwia i przyspiesza pracę, a bogata funkcjonalność zaspokoi potrzeby nowoczesnych przedsiębiorców, bez względu na branżę.
[/one_half]
[tm_divider type=”dashed” space=”30″]
Księga przychodów i rozchodów
[/tm_divider]
[one_half]
Rachmistrz GT Nowoczesny system obsługi uproszczonej księgowości. Program ten polecamy firmom prowadzącym księgę przychodów i rozchodów oraz płatnikom podatku zryczałtowanego, którzy rozliczają się w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych.[/one_half]
[one_half]Rachmistrz nexo System dla firm rozliczających się na podstawie księgi przychodów i rozchodów lub ryczałtu ewidencjonowanego. Bogata funkcjonalność i prosta, intuicyjna obsługa to atuty, które sprawiają, że obsługa księgowa firmy z Rachmistrzem nexo przebiega szybko i sprawnie.
[/one_half]
[tm_divider type=”dashed” space=”30″]
Zarządzanie relacjami z klientami
[/tm_divider]
[one_half]
Gestor GT Wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowo wspomaga działania związane z obsługą klienta, takie jak gromadzenie informacji, zarządzanie kontaktami, realizacja i analiza działań handlowych i marketingowych. Współpracuje z Subiektem GT.[/one_half]
[one_half]Gestor nexo Nowoczesny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Umożliwia m.in. ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert czy zbiorczą wysyłkę maili. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę.
[/one_half]