Wymiana wyświetlacza w
Huawei Watch GT2 Sport (LTN-B19S)
Usługa kompleksowej wymiany szybki w smartwatchu Huawei Watch GT2 Sport o oznaczeniu (Latona-B19S)
Cena: 330 PLN
W ramach usługi montowany jest kompletny, nowy, oryginalny ekran wraz z dotykiem, fabrycznie zespolony z metalową ramką (kopertą) pochodzący z oficjalnej dystrybucji marki Huawei. Wymieniana jest także uszczelka / gumowy oring.
Nie możesz dostarczyć urządzenia osobiście?
Skorzystaj z naprawy wysyłkowej na terenie całej Polski!
Nowy, wyświetlacz zapewnia doskonałą jakość obrazu i precyzyjne działanie dotyku. Produkt charakteryzuje brak niechlujnych szczelin czy niedopasowania do ramek, co często zdarza się w przypadku tańszych zamienników. Części pochodzą z oficjalnej dystrybucji marki Huawei. Wraz z naprawionym urządzeniem klient na życzenie otrzymuje oryginalne opakowanie z wykorzystanych elementów. Po wymianie ekran jest wolny od wszelkich rys, uszkodzeń mechanicznych, martwych pikseli czy niesprawnego panelu dotykowego.
Oznaczenie producenta: 02354HBX lub 02353FYU
Dobrze wykonana wymiana wyświetlacza w Huawei Watch GT2 Sport
uwzględnia także wymianę wszystkich elementów znajdujących się w pakiecie wraz z wyświetlaczem np. pianki, uszczelki, termopady, przyciski boczne, kopertę. Wymieniony wyświetlacz objęty jest 3 mc gwarancją. W takcie usługi możemy wymienić także inne elementy np. baterię, pasek.
Bieżące informacje o statusie zlecenia, możesz wygodnie sprawdzić na stronie, do której link otrzymasz za pomocą wiadomości SMS tuż po przyjęciu sprzętu do naszego serwisu.
PRZEBIEG NAPRAWY
Zgłoszenie problemu
Zgłoś chęć naprawy za pomocą elektronicznego formularza lub dołącz do przesyłki opis usterki i dane kontaktowe. Pamiętaj o solidnym zapakowaniu urządzenia. Nie wysyłaj akcesoriów takich jak etui. Sprzęt możesz także dostarczyć do nas osobiście.
Wstępna diagnoza
Po otrzymaniu przez nas urządzenia poddajemy go szczegółowej diagnozie. Oceniamy jego stan i rozległość awarii, a także szacujemy koszty i przewidywany czas naprawy. Następnie kontaktujemy się z Tobą i przedstawiamy Ci nasze ustalenia.
Naprawa i testy
Po akceptacji warunków serwisu przystępujemy do właściwej naprawy. Wszystkie czynności wykonywane są z najwyższą starannością, przy użyciu profesjonalnego sprzętu. Po naprawie testujemy urządzenie, aby mieć pewność, że zgłoszone usterki zostały skutecznie usunięte.
Zwrot i rozliczenie
Gdy seria testów zakończy się powodzeniem, zostaniesz o tym poinformowany. Na tym etapie ustalamy formę rozliczenia oraz sposób dostawy / odbioru sprzętu. W przypadku wysyłki solidnie zapakowane urządzenie odsyłamy firmą kurierską pod wskazany adres, lub do paczkomatu.