Wiesz czym jest reklama w Google? Sprawdź, dlaczego warto się reklamować!

Docierasz do zainteresowanych klientów
Bądź tam, gdzie szukają Cię potencjalni klienci. Dzięki nam precyzyjnie docierasz do osób, które mogą być zainteresowane Twoją ofertą. Twoje reklamy wyświetlą się tylko wtedy, gdy internauci będą szukać informacji związanych z oferowanymi przez Ciebie produktami lub usługami. Potencjalni klienci zobaczą Twoją reklamę wtedy, gdy wpiszą w wyszukiwarkę hasła zgodne z określonymi wcześniej słowami kluczowymi. Dzięki temu Twoja reklama będzie dokładnie dopasowana do tego, czym są zainteresowani. To zwiększa szansę Twojego sukcesu.

Kontrolujesz wydatki
Rozpoczynamy prowadzenie kampanii niezależnie od wysokości Twojego budżetu. Możesz na przykład zacząć z niskim budżetem, aby przetestować usługę i sprawdzić, co przynosi Ci najlepsze rezultaty, a następnie stopniowo zwiększać wydatki. Płacisz tylko za kliknięcia Twoich reklam, a nie za samo ich wyświetlenie. To, ile zapłacisz za kliknięcie zależy od Ciebie. Kontrolujesz też koszty reklamy ustalając maksymalny dzienny limit wydatków. Twoje reklamy będą wyświetlane tak często, jak to możliwe, do momentu osiągnięcia tego limitu, aby Twój budżet na reklamę nie został przekroczony.

Możesz dokonywać zmian w dowolnym momencie
Pozwalamy na bieżąco wprowadzać zmiany w kampaniach. Na przykład, jeśli prowadzisz wyprzedaż, może to natychmiast zostać odzwierciedlone w tekstach Twoich kampanii reklamowych w Google. Możesz wprowadzać zmiany w budżecie, dodawać lub usuwać słowa kluczowe oraz teksty reklam, czy też wstrzymywać lub zmieniać kampanie w każdym momencie. Niezależnie od tego, jakie zmiany wprowadzasz, ponosisz opłaty tylko za kliknięcia Twoich reklam.

Znasz rezultaty i wiesz, co dobrze działa
Już nie musisz zgadywać, jak skuteczna jest Twoja reklama. Dokładnie monitorujemy rezultaty każdej wydanej złotówki i na bieżąco poprawiamy skuteczność reklam. Współpracując z mani masz dostęp do szczegółowych raportów, które informują Cię o tym, ile razy i na której pozycji Twoje reklamy były wyświetlone, ile razy zostały kliknięte oraz ile z tych kliknięć zaowocowało sprzedażą. Dzięki tym informacjom możesz podejmować decyzje pozwalające poprawiać skuteczność.