Moduły ERP Optima

Comarch ERP Optima to program składający się z modułów, dzięki czemu bardzo łatwo można go rozbudować. Pełna integracja modułów i jedna baza danych sprawiają, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz!

Handel i usługi



FakturyModuł Faktury gwarantuje łatwe wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury, paragony, korekty itp. Dodatkowymi atutami są cennik z dowolną ilością cen, możliwość wyliczenia wielowymiarowych rabatów oraz fiskalizacja paragonów i faktur.

HandelHandel został stworzony do pomocy w fakturowaniu oraz obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy. Rozszerzona wersja Handel Plus daje m.in. możliwość szczegółowego opisywania dostaw za pomocą cech. Dzięki współpracy z Comarch Mobile, aplikacji przeznaczonej dla urządzeń przenośnych, sprzedaż prowadzona poza firmą jest znacznie efektywniejsza.

e-SklepComarch e-Sklep to kompletne oprogramowanie do prowadzenia własnego sklepu internetowego. Comarch e-Sklep wyróżnia pełna integracja z Comarch ERP Optima – automatyczna synchronizacja stanów magazynowych, zamówień oraz towarów. Integracja z Allegro, Facebook, wszystko.pl, porównywarkami cen oraz z serwisami płatności online.
DetalModuł Detal to specjalnie zaprojektowana aplikacja, obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch ERP Optima i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czyni z Comarch ERP Optima Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie.


wszystko.pl
Portal w formie internetowej galerii handlowej, do której towary może wstawić każdy użytkownik Comarch ERP Optima, nawet jeśli nie posiada sklepu internetowego i nigdy wcześniej nie sprzedawał swoich produktów w sieci. Sprzedaż i promocja na wszystko.pl są bezpłatne, dlatego to najlepszy sposób na rozpoczęcie sprzedaży w sieci.

SerwisModuł ten dedykowany jest firmom zajmującym się działalnością serwisową.
Umożliwia on:
• Obsługę zleceń firm serwisowych.
• Harmonogramowanie zadań.
• Automatyczne fakturowanie zleceń.
• Rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

Księgowość i obsługa kadr



Środki trwałeModuł ten pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Moduł pozwala m.in. na: Tworzenie planów amortyzacji, automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, rejestrowanie historii środka trwałego.

Księga handlowaKsięga handlowa to moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.


Biuro rachunkoweModuł Biuro Rachunkowe jest centralnym miejscem pracy każdego biura rachunkowego. Jest to panel wspierający codzienną pracę, dzięki któremu można seryjnie rozliczać obsługiwanych klientów, organizować pracę w biurze, kontrolować czas pracy nad dokumentami.

Płace i kadryUmożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowo- -płacowej. Moduł ten zapewnia pracę sawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz: Współpracuje z programem Płatnik, Nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, Wylicza składki i tworzy deklaracje ZUS, Zapewnia obsługę korekt list płac, Umożliwia wysyłkę e-Deklaracji do ZUS.


Księga podatkowaObejmuje łatwą obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Ewidencji ryczałtowej lub Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami.

Kasa/bankNiezbędny element w każdej firmie, umożliwiający ewidencję wszystkich wydatków i wpływów. Dostarcza informacji o stanie środków pieniężnych oraz zapewnia prowadzenie rozrachunków, planowanie płatności, kontrolę płynności finansowej przedsiębiorstwa czy współpracę z bankowością elektroniczną. Dodatkowo Kasa / Bank Plus daje możliwość rozliczania delegacji; wprowadzania i rozliczania podróży służbowych-krajowych w walucie systemowej.

Zarządzanie



CRMCRM to moduł dzięki któremu można zarządzać relacjami z klientami oraz zadaniami pracowników związanymi z obsługą klienta. Moduł umożliwia prowadzenie firmowej skrzynki poczty elektronicznej, wysyłki wiadomości SMS, automatycznej windykacji należności jak również tworzenie i zarządzanie ofertami. CRM pozwala również na łatwą obsługę faktur cyklicznych.

Analizy BIW każdej firmie decyzje muszą być podejmowane szybko i precyzyjnie. Moduł Analizy Business Intelligence zapewnia dostęp do ponad 150 najpotrzebniejszych raportów i analiz z każdego obszaru działalności firmy: handlu, logistyki, księgowości, kadr, płac i innych. Ponadto umożliwia błyskawiczne stworzenie dowolnej analizy na podstawie gromadzonych w programie danych. Analizy przedstawione są w postaci prostych i zrozumiałych wykresów graficznych oraz tabel, które można dowolnie modyfikować.


Pulpit MenadżeraTo narzędzie prawdziwego człowieka biznesu! Moduł zapewnia: Dostęp do informacji o firmie poprzez Internet, Stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach, Gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach, Bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych.
Korzystając z urządzeń typu palmtop lub smartfon, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.

Obieg dokumentówMasz dość bałaganu związanego z papierologią? Obieg dokumentów jest właśnie dla Ciebie! Ten moduł pozwala na gromadzenie oraz łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów Twojej firmy (skany, zdjęcia, pliki Word, Excel i inne). Dodatkowo można swobodnie wyszukiwać potrzebne dokumenty oraz definiować proces obiegu dokumentów wedle własnych potrzeb.